چسب زخم سازگار با پوست و دوست دار طبیعت ابداع شد.

بریدگی و زخم شدن سطحی پوست بدن از اتفاقات اجتناب ناپذیر است.محققان WoolAid نیوزلند می‌گویند که باند‌های طبیعی آن ها برای درمان بهتر و برای محیط زیست بهتر است. آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که قبل از تجزیه بیولوژیکی در عرض چند ماه پس از دور ریختن، حس نرم و تنفسی را در برابر پوست ایجاد کنند.

لوکاس اسمیت، بنیانگذار WoolAid وقتی به عنوان راهنمای کوهنوردی در جزیره جنوبی نیوزلند کار می‌کرد، ایده چسب زخم سازگار با پوست به ذهنش خطور کرد.

اسمیت توجه داشت که چند بار از باند‌های پلاستیکی سنتی برای همه چیز از تاول گرفته تا زخم‌های باز استفاده می‌شود و متوجه شد که روش فعلی درمان پوست در تضاد با محیط زیبای اطراف او است؛ بنابراین او تصمیم گرفت چیزی سازگارتر با محیط زیست و عملکرد بهتر بسازد.

WoolAid با استفاده از خواص ضد حساسیت و تنفسی که معمولاً برای پشم مرینوس مطرح می‌کنند، به ماجراجویان فعال در فضای باز به عنوان یک پایگاه مشتری اصلی نگاه می‌کند.

افرادی که در فضای باز هستند به همان اندازه که به راحتی و تندرستی خود اهمیت می‌دهند، به محیط طبیعی نیز اهمیت می‌دهند، بنابراین پشم تنفس پذیر، پایدار و زیست تخریب پذیر مطمئناً توجه آن‌ها را جلب خواهد کرد.

بر خلاف بانداژ معمولی مبتنی بر پتروشیمی، پارچه مرینو "فوق العاده" و پد‌های زخم WoolAid به گونه‌ای طراحی شده اند که مانند یک لایه پایه پشمی عمل کنند و رطوبت را از بین ببرند و پخش کنند.

WoolAid می‌گوید که تنفس طبیعی پشم به روند بهبودی کمک می‌کند و می‌افزاید. مرینو بسیار ظریف در برابر پوست احساس نرمی منتقل می‌کند و به طور طبیعی دما را تنظیم می‌کند.باند‌های کشسان WoolAid از یک چسب درجه پزشکی برای یک تناسب پایدار استفاده می‌کنند.

چسب همان بخشی از معادله است که به اندازه بقیه پایدار نیست. WoolAid به ما می‌گوید که نتوانسته است یک چسب با درجه پزشکی پایدار پیدا کند که قدرت چسبندگی کافی را فراهم کند، بنابراین راه حل بهتری را دنبال می‌کند.

هر باند WoolAid پروسه تولید خود را به عنوان پشم گوسفندان مشهور جهانی نیوزلند آغاز می‌کند، پس از برداشت، پشم به ایتالیا فرستاده می‌شود، جایی که در پارچه مورد استفاده برای ایجاد باند‌ها بافته می‌شود و سپس در یک مرکز تولید پزشکی در شانگ‌های آماده می‌شود.

به گفته این شرکت، پس از استفاده، باند‌های WoolAid در عرض چهار تا پنج ماه تجزیه می‌شوند.باند‌های WoolAid در حال حاضر در خرده فروشان منتخب نیوزلند عرضه می‌شوند و این شرکت در حال گسترش توزیع است.


منبع: سایت نیواطلس

برچسب ها: چسب زخم ، طبیعت دوست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار