سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور گفت: اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور از امروز در سالن پد خندق در گچساران آغاز شد.

رحیمی زاده گفت: این هشتمین اردویی است که برای آمادگی بازیکنان تیم ملی هندبال نوجوانان قبل از شرکت در مسابقات آسیایی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه ۲۶ بازیکن به تیم دعوت شدند و هم اکنون  ۲۱ تن در اردو حضور دارند می گوید: در این اردو مشخص می شود که بازیکنان مصدوم می توانند تیم ملی هندبال را همراهی کنند یا نه.

به گفته سرمربی تیم ملی نوجوانان هندبال، با توجه به آزمون کنکور قرار بود این اردو برگزار نشود ولی با نظر کمیته فنی مدت زمان این اردو یک هفته اعلام شد. 

رحیمی زاده با بیان اینکه برگزاری مسابقات آسیایی ۳ اردوی دیگر برای این تیم برگزار می شود، گفت: با توجه به وجود امکانات خوب و شرایط هوایی شهرستان گچساران که به آب و هوای بحرین نزدیک است این اردو در این شهرستان برگزار شد.

یزدان شناس مسئول امور ورزش نفت وگاز گچساران هم می گوید: یک سالن هندبال، سالن بدنسازی و استخر شنا با همه امکانات در اختیار تیم ملی است.

به گفته یزدان شناس، شرایط برای برگزاری اردوی مطلوب فراهم است و هشت بازیکن از استان کهگیلویه و بویراحمد در این اردو حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.