رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه همه جانبه شهرکرد نیازمند مدیریت مطلوب و بهره‌مندی از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها است.

آقای بیاتی در نشست علنی شورا گفت: این در حالی است که شرکت‌های خدماتی در آرامستان بهشت رحمت هم‌اکنون سه برابر قیمت مصوب در برابر ارائه خدمات، هزینه از مردم دریافت می‌کنند.

افزایش نظارت و کنترل بر روند فعالیت این شرکت‌ها ضروری است، همچنین واگذاری و اجرای پنج غرفه تجاری در این آرامستان باید پنج سرمایه‌گذار مختلف واگذار شود.


بیشتر بخوانید


شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد در فرآیند ساخت و ساز‌های مربوط به ستاد دیه استان تعامل و همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

آقای ایزدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: ارائه طرح توجیهی به منظور سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی گلخانه نوین در آرامستان بهشت رحمت در دستور کار قرار گیرد.

هم‌اکنون جانمایی، نقشه و طرح‌های تجاری، سالن چندمنظوره و مجتمع خدماتی رفاهی در آرامستان بهشت رحمت با مشکل مواجه و به‌همین منظور به‌روزرسانی نقشه‌ها ضروری است.

توسعه همه‌جانبه شهرکرد نیازمند مدیریت مطلوب و بهره‌مندی از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها است که به حفظ وحدت رویه، همکاری، همراهی و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد.

از شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود برنامه‌ریزی برای جلوگیری از قطعی برق در جلسات مختلف به‌ویژه برنامه‌های ملی را مورد توجه قرار دهد.

آقای چراغ‌پور نایب‌ریس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان برای رفع خاموشی‌های معابر سطح شهر، ورودی‌ها، پارک و بوستان‌ها همکاری لازم را داشته باشد و پیش‌بینی‌ها به‌منظور جلوگیری از بروز خسارت به شهروندان در زمان قطعی برق انجام شود.

هرس بیش از حد درختان باعث از بین رفتن زیبایی و سیمای فضای سبز می‌شود و بهتر است کابل‌های برق به‌صورت زمینی کشیده شود.

جابجایی سریع تیر‌های برق با هدف جلوگیری از تصادف و خسارت به شهروندان ضروری است.

آقای مردانی مدیر توزیع برق شهرستان شهرکرد نیز گفت:۲دستگاه خط گرم به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز و تعمیر شبکه‌های برق به‌منظور جلوگیری از خاموشی‌های با برنامه، هزینه شده است.

روشنایی و نصب تیر‌های برق خارج از محدوده شهری بر عهده شرکت توزیع نیروی برق نیست.

آقای صیادی رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: در ماه‌های اخیر با پیگیری و کمک‌های خیران نیک‌اندیش، جذب اعتبار از تهران و پرداخت تسهیلات، ١۵۵ نفر با مبلغ ٣٢۰ میلیارد ریال بدهی آزاد شده‌اند.

تعامل، همراهی و کمک مجموعه مدیریت شهری در شورا‌های اسلامی و شهرداری‌های استان به‌ویژه در شهرکرد می‌تواند برای ارتقای خدمت‌رسانی به مددجویان زندانی موثر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار