بازرس کل خراسان جنوبی گفت: حادثه خارج شدن قطار مشهد - یزد از ریل را پیگیری می‌کنیم.

رحیمی در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: پس از حادثه خارج شدن قطار مشهد – یزد از ریل، بررسی‌های لازم انجام شد؛ تاکنون ۲ گزارش به سازمان بازرسی کشور ارسال شده و هم اکنون بازرسی فوق العاده‌ای در حال انجام است.

او گفت: این اطمینان را می‌دهیم که هر فرد یا دستگاهی که در این موضوع قصور داشته باشد مجازات می‌شود.

رحیمی همچنین از ورود بازرسی کل استان به موضوع خرابی بالگرد‌های اورژانس هوایی بیرجند و طبس در روز حاثه خارج شدن قطار مشهد – یزد از ریل خبر داد.

بازرس کل خراسان جنوبی گفت: برخی از متولیان نظارت بر امدادرسانی از خرابی این بالگرد‌ها بی اطلاع بودند اما در صورتیکه در این زمینه ترک فعلی صورت گرفته باشد به طور جد رسیدگی می‌شود.  

او گفت: برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان سازمان بازرسی به موضوع عدم ساخت و ساز در سایت ۵۰ هکتاری پارک علم و فناوری ورود پیدا کرده است که هم اکنون در ۲۰ هکتار از این اراضی تسطیح انجام شده و ساختمان اداری پارک علم و فناوری هم تکمیل می‌شود.

رحیمی گفت: مردم می‌توانند شکایات خود را از دستگاه‌های اجرایی به صورت حضوری، از طریق سامانه اینترنتی بازرسی کشور و یا شماره ۱۳۶ با بازرسی استان در میان بگذارند.

از ابتدای امسال تاکنون، ۲۰۹ شکایت مردمی به سازمان بازرسی استان ارسال شده که بیشترین آن مربوط به دستگاه‌های خدمات رسانی همچون شهرداری ها، ادارات آب، برق، گاز و مخابرات، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار