مسئول گروه جهادی شهید ناصری روستای بگدانه کهمره سرخی، از اتمام پروژه مسجد این روستا بعد از ۵ سال و به همت مردم خبر داد.

احمد علی کرمی در حاشیه مراسم  افتتاح مسجد روستای بگدانه  که با حضور خیرین و اهالی مردم این روستا برگزار شد، گفت:  همت و تلاش مردم طی پنج سال اخیر به ثمر نشست تا مسجدی بسازند که هم مکانی برای برپایی نمازجماعت و مناسبت‌ها مذهبی باشد و هم مکانی برای تصمیمات رفع مسائل اجتماعی و فرهنگی روستا.

مسئول گروه جهادی روستای بگدانه  گفت: این مسجد که در سال ۶۵ توسط خیر معروف حاج احمد انصاری ساخته شده  پس از گذشت سی سال  دچار  خرابی و فرسودگی شدید شده و این موضوع جوانان محل را در اواخر سال ۹۵ بر آن داشت تا با تشکیل کارگروهی متشکل از جوانان تحصیلکرده و متنفذین محلی شروع به جمع آوری کمک جهت ساخت مسجد کنند.

او گفت: با وجود عدم حمایت موثر  اداره اوقاف و خیرین معروف مسجد ساز، با تلاش مثال زدنی اهالی محل و برگزاری سه بار جشن گلریزان و کمک تعدادی اندک از خیرین این بنای مقدس باشکوه‌تر از گذشته ودرمساحتی  قریب به چهارصد متر ودر دو طبقه بنا شد.

کرمی گفت:  طی مراسمی که همراه با  شور و شوق مردم و تقدیر از خانواده شهدا و  خیرین و تعدادی از  اهالی روستا بود، افتتاح و اولین نماز جماعت در آن برگزار شد.

کرمی  در تشریح این بنای مقدس گفت: طبقه پایین مسجد جهت برگزاری نماز جماعت و مراسم و مناسبت‌های  مذهبی و طبقه دوم پایگاه بسیج  جهت مسائل فرهنگی و اجتماعی، خیریه و حل مشکلات مردم روستا اختصاص داده شده است.

مسئول گروه جهادی شهید ناصری روستای بگدانه گفت: در این مراسم  ۱۵ نفر از خیرین و خانواده شهدا و تعدادی از اهالی روستا به پاس همکاری در ساخت مسجد تجلیل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار