رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اسکان فرهنگیان از تاریخ اول تیرماه با خدمت‌رسانی ۱۰۵ مدرسه در سطح شهر اصفهان آغاز خواهد شد.

 مهدی منتجب گفت: اسکان فرهنگیان از تاریخ اول تیرماه با خدمت‌رسانی ۱۰۵ مدرسه در سطح شهر اصفهان آغاز خواهد شد، این خدمات در قالب ۱۰۰۰ فضای اسکان در اختیار فرهنگیان عزیز و عموم مردم قرار داده خواهد شد.

به گفته او برای این کار دو ستاد اسکان در ورودی‌های شهر اصفهان از سمت تهران و شیراز در نظر گرفته شده تا خدمت‌رسانی تسهیل شود.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان می گوید: یکی از ستاد‌های اسکان در خیابان کاوه روبروی ترمینال و در دبیرستان امام خمینی (ره) قرار دارد که با مسؤولیت آقای بهشتی و با شماره تلفن ۳۴۵۴۰۰۵۲ در خدمت مسافران محترم خواهد بود. ستاد اسکان دیگری نیز بعد از ترمینال صفه در خیابان هزار جریب، کوی امام در هنرستان خوارزمی برای راهنمایی مسافران در نظر گرفته شده که با مدیریت آقای حسینی با شماره تلفن ۳۶۷۵۲۵۸۵ آماده خدمت‌رسانی است.

منتجب گفت: علاوه بر این، ما ظرفیت اسکان اردوگاهی بالغ بر ۲۰۰۰ تخت و کانون‌ها با ۱۰۰۰ تخت و فضا‌های آموزشی با ۷۰۰ تخت را نیز در اختیار داریم که در اختیار مسافران قرار خواهیم داد.

به گفته رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان : هماهنگی‌های لازم با ۱۳۷ شهرداری هم انجام شده که هرکسی که نیاز به اسکان داشت، بتواند از امکانات آموزش و پرورش استفاده کند.

 سعی شده در همه مدارس امکانات اسکان از قبیل فرش، تلویزیون و پتو قرار داده شود تا بتوان به مسافران خدمت رسانی کرد. در مناطق ییلاقی شهرستان از قبیل خوانسار، فریدن، چادگان، سمیرم و ... نیز به جهت گردشگرپذیر بودن آنان ستاد اسکان آماده خدمت‌رسانی به فرهنگیان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.