مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: مهارت‌های فردی کودکان و نوجوانان تحت پوشش بنیاد کودک و خانواده‌های این کودکان ارتقا می‌یابد.

در راستای برگزاری جلسات هم اندیشی در روز‌های دوشنبه، این بار مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر و همکاران به دیدار سازمان‌های مردم نهاد رفتند و از نزدیک با چگونگی فعالیت این سمن‌ها آشنا شدند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی ضمن تشکر، قدردانی و خداقوت به کارکنان خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: دستگیری از فقرا و نیازمندان موصوع ارزشمندی است که قطعا آثار ان در زندگی خیرین و حمایت کنندگان نمایان می‌شود.

موسوی‌نژاد می‌گوید: خیریه‌ها در کنار حمایت‌های مالی و معنوی خود، باید در توانمندسازی مددجویان خود همت کنند تا مددجویان از طریق اشتعال از پس هزینه‌های زندگی خود برایند.

به گفته او، نمایندگی سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها در زمینه حمایت از کودکان و ایتام، اشتغالزایی، اهداء جهیزیه به زوجین نیازمند، توزیع بسته‌های معیشتی، حمایت از بیماران نیازمند فعالیت می‌نماید.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر ضمن تشکر از فعالیت‌های بنیاد کودک جویای چگونی جذب خیرین و حمایت از کودکان و نوجوانان شد و از سایت بنیاد کودک دیدن کرد.

موسوی نژاد گفت: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی امادگی دارد در راستای ارتقاء مهارت‌های فردی کودکان و نوجوانان تحت پوشش بنیاد کودک و خانواده‌های این کودکان، با رایزنی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی مرتبط زمینه اموزش و توانمندسازی انان را فراهم سازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.