مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: سال گذشته، آموزش‌های مهارتی به ۳ هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد این استان ارائه شده است.

عبدالمجید دراهکی در نشست با مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه ۲۷۰ دوره آموزشی در بخش دولتی و خصوصی آموزش فنی و حرفه‌ای در سال گذشته برای مددجویان کمیته امداد برگزار شده است، گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان نخستین گام توانمندسازی اقتصادی، زمینه ساز اشتغال پایدار برای خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد است.

او تنوع دره‌های آموزشی برای مددجویان کمیته امداد استان را ۱۳۰ حرفه مختلف دانست و عنوان کرد که آموزش‌های مهارتی باهدف ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین مددجویان ارائه می‌شود.

دراهکی از آمادگی ۱۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و ۲۴۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای جهت برگزاری دوره‌های مهارتی برای مددجویان کمیته امداد در سال جاری خبر داد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی به فراخور نیاز فضای کسب‌وکار استان و منطقه باعث افزایش ضریب اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد خصوصاً زنان سرپرست خانوار می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با بیان اینکه همواره بر ضرورت آموزش و توانمندسازی مهارتی افراد تحت پوشش کمیته امدادامام تأکید داریم، اعلام کرد که فنی وحرفه‌ای و کمیته امداد تنها با کار‌های جهادی می‌توانند از طریق مهارت آموزی وراه اندازی کسب وکار معیشت گروه هدف را تامین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.