معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان از تجهیز ۱۶۰ نانوایی شهرستان به دستگاه کارتخوان در راستای اجرای طرح هوشمندسازی عرضه نان خبر داد.


اکبر عباسپور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان گفت: براساس برنامه ریزی‌های که در کارگروه آرد و نان شهرستان با هدف تسهیل در اجرای طرح فروش نان به روش جدید، بررسی موانع و رفع هر‌گونه نواقص احتمالی انجام شد، قرار است در قالب طرح هوشمند سازی عرضه نان، تمامی نانوایی‌های شهرستان به دستگاه کارتخوان نان مجهز شوند.

او می گوید :کارتخوان در ۱۶۰ نانوایی نصب شد و ظرف سه چهار روز آینده مابقی نانوایی‌ها نیز به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند مجهز خواهند شد و شهروندان می‌توانند نان مورد نیاز خود را از طریق کلیه کارت‌های بانکی بدون محدودیت تعداد و بدون افزایش قیمت نان خریداری کنند.

او با تاکید بر اینکه شهروندان هیچ نگرانی از اجرای این طرح نداشته باشند، گفت:از این پس نانوایی‌ها براساس میزان پخت و رضایت مشتریان سهمیه آرد دریافت می‌کنند و نحوه کار با دستگاه‌های هوشمند، مشابه دستگاه‌های کارتخوان در فروشگاه‌هاست و هر فرد می‌تواند تعداد نان و مبلغ آن را انتخاب و پرداخت کند و در صورت نداشتن کارت بانکی، می‌توانند خرید نان را از طریق کارتی که در اختیار  نانوایی است، انجام دهند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان افزایش کیفیت نان، جلوگیری از توزیع خارج از شبکه، احتکار و قاچاق آرد و توزیع عادلانه آرد در نانوایی‌ها را از اهداف مهم این طرح دانست و گفت: از شهروندان سیرجانی تقاضا داریم که از دستگاه‌های کارتخوان هوشمند مستقر در واحد‌های نانوایی، خرید نان را انجام دهند.

برچسب ها: هوشمندسازی ، نانوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار