دبیر پنجمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان گفت: پنجمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان با شعار رسانه به توان فرهنگ در اصفهان برگزار می‌شود.

منصوری گلناری گفت: رسانه‌ها در حوزه اطلاع رسانی باید نگاه فرهنگی داشته باشند و اصول فرهنگی و اخلاقی را در اولویت فعالیت‌های رسانه‌ای خود قرار دهند.

او می‌گوید: محور‌های بخش اصلی شامل شش عنوان گزارش مکتوب، گزارش تصویری، مصاحبه مکتوب، مصاحبه تصویری، نقد و یادداشت و کلیپ آموزشی ۶۰ ثانیه‌ای با موضوع فرهنگ رفتار با معلولان است.

به گفته دبیر پنجمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان، بخش جنبی نیز در هفت محور برگزار می‌شود که شامل شعر و دلنوشته، داستان کوتاه، طنز مکتوب، کاریکاتور، عکس سوژه‌ای، فن بیان و کلیپ است.

گلناری گفت: در بخش اصلی و جنبی، هر شرکت کننده حداکثر سه اثر می‌تواند ارسال کند و آیین اختتامیه جشنواره در مهر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
دبیر پنجمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان گفت: راه یافتگان به مرحله نهایی در سه بخش فن بیان، کاریکاتور و کلیپ در روز پایانی به صورت حضوری با نظارت داوران رقابت خواهند کرد و به برگزیدگان مشترک یک جایزه تعلق می‌گیرد.

او گفت: انتظار داریم مسئولان استان توجه ویژه‌ای به این قشر داشته باشند و حمایت بیشتری صورت دهند، امیدواریم این جشنواره کمک خوبی به حقوق از دست رفته معلولان به ویژه در بحث اشتغال آن‌ها فراهم آورد.

دبیر پنجمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان، می‌گوید: شرکت در این جشنواره، علاوه بر افراد معلول برای سایر افراد نیز آزاد است و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا پایان مرداد ۱۴۰۱ به شماره واتساپ ۰۹۰۳۱۸۴۹۸۷۹ ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت tavannegar.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار