مدیر کل امور شهری و شورا‌های استانداری یزد گفت: توانمند سازی و برندسازی روستا‌ها از راهکار‌های رسیدن به توسعه متوازن است.

سید محمد رستگاری گفت: شاید در این چندین سال اخیر به نحوه احسن به مسائل بخس نیر پرداخته نشده و کم کاری‌هایی در این مورد صورت گرفته است.

او می گوید: تمام هدف و تلاش ما گره گشایی برای بخش نیر است و با توجه به شناختی که به این منطقه داریم می‌توانیم مسائل و مشکلات آن را تا پیگیری و رسیدگی کنیم.

به گفت او سرمایه گزاری، بررسی نیاز‌ها و مشکلات شهرداری نیر، تامین نیروی انسانی برای شهرداری، مساعدت برای تکمیل پروژه‌های عمرانی، اهتمام بر پشتیبانی برای جذب تسهیلات، خریداری ماشین آلات، تقویت تجهیزات ایستگاه اتش نشانی از جمله مواردی بود که در جلسه با شهردار و اعضای شورای اسلامی نیر بیان شد.

رستگاری می‌گوید: احداث و راه اندازی باشگاه پرورش اسب، راه اندازی واحد مدرن و بدون الایندگی کفش‌های راحتی و طبی، تولید کیف و لباس ورزشی، اشتغال پایدار برای جوانان، برگزاری کلاس آموزشی زبان انگلیسی رایگان از جمله اقداماتی است که با همت حسین آبادی، کار افرین و خیر نیری در این بخش در حال انجام است.

او گفت: سرمایه‌های انسانی و کار آفرینان می‌توانند با هم افزایی بین مردم و مسئولان و ایفای نقش موتور محرکه، تحول بنیادین را پایه ریزی و آغاز گر باشند.

رستگاری مدیر کل امور شهری و شورا‌های استانداری یزد در سفر یک روزه خود به بخش نیر از کارخانه کفش تتیس (به عنوان یک صنعت پاک و کم آبخواه)، امامزاده سید محمد و از پروژه‌های در حال احداث سطح شهر بازدید به عمل آورد.

در این بازدید بهسازی مسیر‌های مواصلاتی به ویژه جاده بخ_ نیر و تامین اعتبار پروژه ورودی نیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.