مسیر راستگرد تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک پس از ۱۱ سال زیر بار ترافیکی رفت.

در مراسمی با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستان اراک مسیر راستگرد تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک پس از ۱۱ سال افتتاح شد و زیر بار ترافیکی رفت.

این مسیر با طول ۳۰۰ متر و عرض ۱۰ متر و طول عرشه فولادی ۱۱۱ متر، دسترسی خودرو‌های عبوری از بلوار شهید آنجفی به شهرک‌های شمالی اراک، از جمله شهرک‌های حمید و قائم را تسهیل می‌کند و از بار ترافیکی میدان امام حسین می‌کاهد.

عملیات اجرای طرح مسیر راستگرد تقاطع غیر همسطح شهید صیدی اراک از دهم بهمن سال ۹۹ آغاز شد و برای تکمیل و بهره برداری از آن ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است

کریمی شهردار اراک گفت: در اجرای مسیر راستگرد تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک که به طور کامل توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تکمیل شد ۷۰۰ تن آسفالت، ۱۱ پایه روشنایی، ۸۰ تن آرماتور بندی تابلیه پل، ۲۹۰ عدد پایه هندریل و ۵۶۵ متر هندریل، استفاده شده است.

کریمی می‌گوید: بیشترین پروژه‌هایی که در شهر اراک تعریف و انجام نشده مربوط به دوره پنجم شورای اسلامی است به طوری که پارسال ۱۴۳ پروژه شهری در اراک تعریف شده بود که از این تعداد تنها یک پروژه به اتمام رسید و بلاتکلیف ماندن طرح‌ها موجب نارضایتی عمومی شده بود.

به گفته او: پروژه تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) اراک هم در دستور کار جدی قرار دارد و در موقع مقرر به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

سید وحید میرنظامی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک هم گفت: مسیر راستگرد شهید صیدی اراک که امروز زیر بار ترافیک رفت ۱۱ سال بلاتکلیف مانده بود که زحمات و تلاش‌های زیاد در کمتر از یک سال گذشته به همراه تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت به سرانجام رسید.

میرنظامی گفت: میدان امام حسین (ع) از دیگر طرح‌های مهم و مطالبات مردم است که انتظار است در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.