سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که فروپاشی کابینه نفتالی بنت گواه شکنندگی و ضعف رژیم صهیونیستی است.

در بحبوحه برگزاری انتخابات در کابینه رژیم صهیونیستی و انحلال کابینه نفتالی بنت، نخست وزیر این رژیم؛ فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس، فروپاشی کابینه نفتالی بنت را نشانه سستی و ضعف رژیم صهیونیستی و ساختار داخلی آن عنوان کرد و گفت: «این یکی از نتایج ایستادگی مردم ما و توانایی مقاومت است که کابینه این رژیم را به هم ریخته و اراده آن‌ها را برای ایجاد مانع در تحقق اهدافشان شکسته است.»

به گزارش کانال تلگرام خبرگزاری شهاب، او همچنین تاکید کرد که تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی هم در ماهیت برخورد نیرو‌های مقاومت فلسطین با آن به عنوان رژیم اشغالگر تغییری ایجاد نخواهد کرد. باید در برابر اشغالگران تا گرفتن حق کامل مردم فلسطین مقاومت کرد.

 روز گذشته توافقی بین نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یائیر لاپید، وزیر خارجه این رژیم حاصل شد تا پس از یک رأی گیری که قرار است هفته آینده برگزار شود، کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) منحل شده و انتخابات زودهنگام برگزار شود. با این حساب، این، پنجمین انتخابات در سرزمین‌های اشغالی در چهار سال گذشته به شمار می‌رود. طبق توافق میان این دو طرف، یائیر لاپید قرار است تا زمان تشکیل کابینه بعدی، به عنوان نخست وزیر موقت بعدی فعالیت کند.  

در همین حال بنیامین نتانیاهو، رهبر جناح مخالفان، که در سه ماه اخیر، سقوط کابینه بنت- لاپید را «حتمی» می‌دانست، از این تحولات به‌شدت استقبال کرد و بازگشت خود و حزبش، لیکود، به قدرت را قطعی دانسته است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۵:۰۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
این رژیم جعلی 25 سال آینده را نخواهد دید ! جاءالحق وزهق الباطل ان الباطل کان زهوقا
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۵:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
این رژیم جعلی 25 سال آینده را نخواهد دید !جاءالحق وزهق الباطل ان الباطله کان زهوقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
سگ زرد برادرشغاله این نفتالی بنت بره دوباره نتانیاهو نخست وزیر میشه و بیشترجنایت میکنه،
آخرین اخبار