مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای نمایش اجتماعی (بی نشون) با هدف آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد خبر داد.

سید مسعود عظیمی گفت: به همت گروه تئاتر باران و ستاد دیه استان یزد نمایش «بی نشون» از تاریخ ۳۱ خرداد اجرا می‌شود.

این مقام مسئول گفت: این نمایش با موضوع گذشت و بخشش ویژه هفته قوه قضاییه اجرا و کلیه عوائد از فروش این اثر هنری به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص خواهد یافت.

عظیمی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است در طول اجرا از مقامات قضایی استان، خیرین و صاحبان کسب و کار دعوت به عمل آید تا با حضور آن‌ها شاهد جمع مبالغی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد باشیم.

او گفت: این اثر هنری به تهیه کنندگی مجید ذهبی به روی صحنه خواهد رفت و این هنرمند تا کنون تهیه کنندگی ۳ اثر نمایشی (عامدانه، عاشقانه، قاتلانه)، (خشکسالی و دروغ)، (قندخون) و همکاری با ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب پویش"رهایش " را در کارنامه خود دارد.

نمایش اجتماعی «بی نشون» به تهیه کنندگی «مجید ذهبی» و کارگردانی «مرتضی کوراغلی» از تاریخ ۳۱ خرداد ساعت ۲۱، در بلوار شهیدصدوقی-کوچه تالار هنر- پلاتوی تالار هنر اجرا و کلیه عوائد این اثر به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تعلق می‌گیرد.

این اثر هنری، به نویسندگی «رضا امیرخانی» و با حضور بازیگرانی همچون «علی هویدایی» «حسن کوراغلی» و تعدادی دیگر از هنرمندان یزدی به مرحله اجرا رسیده است.

از عموم علاقه‌مندان برای تماشای این اثر و همراهی در این امر نیک دعوت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار