معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: قیمت‌های شناور واحد‌های اقامتی پذیرفته نیست و قیمت ها باید ثابت و مشخص باشد.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد گفت: قیمت‌های شناور واحد‌های اقامتی در ایام پیک مسافر پذیرفته نیست و تمامی قیمت‌ها باید ثابت و مشخص باشد.

او گفت: نرخ تمام واحد‌های اقامتی باید به شکل گسترده به مسافران و زایران اطلاع‌رسانی شود، زیرا اطلاع‌رسانی بهترین شبکه نظارتی و کاهنده تخلف است.

معاون استانداری خراسان رضوی گفت: نظارت نیز با اولویت سازمان صنعت، معدن و تجارت است ضمن اینکه باید نسبت به تخلفات از سوی تمامی بخش‌های نظارتی قاطع برخورد شود.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد گفت: برای خدمات‌رسانی به زائران باید نیازسنجی کامل انجام شود و در همه بخش‌ها خدمات به صورت کامل ارائه شود، ضمن اینکه در زمینه تامین ارزاق عمومی باید با حساسیت بالا گام برداشت.

او گفت: تأمین نان در اطراف حرم ضروری است و اطلاع‌رسانی در سطح وسیع برای راهنمایی زایران به منظور تامین نان باید به صورت کامل انجام شود.

معاون استانداری خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل و کمبود سرویس بهداشتی در جاده‌ها، گفت: همچنین با توجه به گرمای هوا، تامین آب آشامیدنی سالم و خنک و همچنین فضا‌های مسقف و سایه‌دار برای مسافران باید در مسیر جاده‌ها و مکان‌های لازم ایجاد و تامین شود.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد گفت: خدمات تاکسی‌ها همچنان جزو بالاترین نارضایتی‌ها در مشهد از سوی مسافران است، لازم است ضوابط نرخ تاکسی به مردم و مسافران اعلام شود، در حالی که مراجعاتی از سوی مردم داریم که نسبت به اخذ وجوه بالا از سوی تاکسی‌ها شکایت دارند.

او گفت: گرانی کالا و خدمات را تاکید داریم که در حوزه ترمینال و فرودگاه به عنوان پیشانی خدمت به زائر، باید تحت هر شرایطی مدیریت و نظارت شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.