به مناسبت اعیاد ماه‌های ذیقعده و ذیحجه سرود سلام فرمانده در ورزشگاه امام خمینی تفرش اجرا می‌شود.

جلسه کارگروه فرهنگی شهرستان تفرش به منظور برگزاری با شکوه اعیاد ماه‌های ذیقعده و ذیحجه در سالن جلسات فرمانداری تفرش با حضور مسئولان و نمایندگان مردم نهاد برگزار شد.

از مهمترین مصوبات این جلسه برگزاری سرود سلام فرمانده با حضور خواننده این سرود آقای ابوذر روحی در ماه آینده بود که مقرر شد در ورزشگاه امام خمینی در شهرک امام خمینی شهر تفرش اجرا و از شبکه‌های ملی افق و مستند پخش شود.

در این جلسه مسئولین به بیان برنامه‌ها و نحوه اجرای آن پرداخته و به منظور برگزاری باشکوه اعیاد ماه‌های ذیقعده و ذیحجه به بیان نیازها، ملزومات برگزاری جلسات و هماهنگی‌های لازم را خواستار شدند.

محمدرضا رضایی، سرپرست فرمانداری تفرش در این جلسه گفت: اعیاد ماه‌های ذیقعده و ذیحجه فرصت مناسبی جهت ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی در زمینه‌های ازدواج آسان، ولایت پذیری، مبارزه با نفس عماره و سایر موارد است.

رضایی گفت: هم با ایجاد شادی و نشاط در جامعه و هم با تبیین اقدامات امامان و معصومین علیه السلام گامی مثبت و رو به جلو در ترویج تعالیم اسلامی برمی داریم.

سرهنگ هاشمی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش هم گفت: یکی از وظایف حاکمیتی ایجاد نشاط اجتماعی مخصوصا در زمان حاضر که در دوران پسا کرونا هستیم است و با عبور از محدودیت‌های کرونایی میتوانیم به جامعه نشاط و شادابی تزریق کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۹:۳۵ ۱۰ تير ۱۴۰۱
خوب بخدا سلام فرمانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
انقدر نیروهاتونو بزور تو این گرما نیارین بیرون درست کردن محبوبیت با این چیزا میسر نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۹:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
چه خوب