معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی کردستان گفت: در حال حاضر ۱۲۸ مجتمع گردشگری، واحد پذیرایی بین راهی و سفره‌خانه سنتی دارای مجوز در استان فعالیت می‌کنند.

آرمان وطن دوست دوشنبه شب در جلسه برگزاری انتخابات جامعه حرفه‌ای مجتمع‌های گردشگری و واحد‌های پذیرایی بین‌راهی استان کردستان در سنندج گفت: مجتمع‌های گردشگری و واحد‌های پذیرایی بین‌راهی، از ارکان مهم توسعه گردشگری استان هستند.

او گفت: در راستای آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه‌بندی و نرخ گذاری تاسیسات گردشگری، استانداردسازی واحد‌های بین‌راهی در حال انجام است.

او می گوید: ارتقای مهارت‌های منابع انسانی در تاسیسات و واحد‌های مرتبط با صنعت گردشگری ضروری است و به‌منظور تحقق این مهم، دوره آموزشی ویژه عوامل اجرایی و کارکنان واحد‌های پذیرایی بین‌راهی در استان برگزار می‌شود و با همکاری بازرسان مستقر در اداره کل و به منظور اصلاح و بهبود تاسیسات گردشگری نیز بازدید‌های مستمر از مجتمع‌های بین‌راهی صورت می‌گیرد.

وطن دوست گفت: امیدواریم با ایجاد جامعه حرفه‌ای واحد‌های پذیرایی، گامی موثر در فعال‌سازی و توانمندی این واحد‌ها برداشته شود و بیش از پیش شاهد خدمات رسانی مناسب به مسافران و گردشگران در استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.