تیم ملی والیبال زنان ژاپن در پایان هفته دوم لیگ ملت‌ها تنها تیم بدون شکست باقی ماند.

هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال زنان، به پایان رسید و ژاپن پس از ۸ بازی روند شکست ناپذیری خود را حفظ کرد و تا پایان هفته دوم به عنوان تنها تیم بدون شکست در این رقابت‌ها باقی مانده است.

در این هفته ژاپنی‌ها برای اولین بار یک ست را در بازی خود مقابل چین از دست دادند، اما در پایان ۳-۱ برنده شدند. در دیداری که ژاپن با نتایج ۱۹-۲۵، ۲۵-۱۶، ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۳ پیروز شد کوتونا هایاشی و هارویو شیمامورا درخشیدند.

آن‌ها همچنین به کمک قدرت تهاجمی سارینا کوگا که با ۱۷۳ امتیاز به مقام دوم جدول امتیازآورترین بازیکنان رسید لهستان، بلغارستان و تایلند را ۳- صفر شکست دادند.

در پایان هفته دوم لیگ ملت‌ها پس از ژاپن، ایالات متحده قهرمان المپیک، پس از ثبت پیروزی‌های مهم در برابر بلغارستان، لهستان و چین در رده دوم جدول شانزده تیمی باقی ماند. این تیم از ۸ بازی ۷ برد و یک شکست کسب کرده است.

برزیل دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو که برابر ایتالیا، قهرمان اروپا تن به شکست داد با ۶ برد و ۲ شکست در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

ایتالیا که پیشتر صربستان، جمهوری دومینیکن و آلمان را شکست داده بود، به لطف پیروزی ۳- یک برابر برزیل خود را به رتبه چهارم رسانده است.

این لیگ از ۲۹ ژوئن تا ۴ ژوئیه ادامه خواهد داشت و  ژاپن با برنامه سختی روبرو است. این تیم  ۲ بازی در یک روز مقابل صربستان و بلژیک برگزار خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار