مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: در بازرسی و نظارت‌های میدانی بر فعالیت نانوایی‌ها در این شهرستان، ۳۸ واحد نانوایی جریمه شدند.

حمید رشیدی گفت: این تعداد نانوایی به علت کم فروشی، کاهش ساعت کاری و رعایت نکردن ساعت پخت، رعایت نکردن بهداشت و تعطیلی خودسرانه، محکوم به پرداخت جریمه شده اند.

از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی این شهرستان توسط گروه بازرسان انجام گرفته است.

او با اشاره به استمرار نظارت‌های میدانی بر فعالیت نانوایی ها، گفت: بازرسی بر نحوه توزیع آرد و کیفیت تولید و عرضه نان در سطح شهرستان تشدید می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه نان به عنوان بخش اصلی سبد غذایی مردم به شمار می‌رود، گفت: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و در این رابطه نظارت و بازرسی مستمر از طریق بازرسان بر عملکرد نانوایی‌های سطح شهرستان کازرون انجام می‌شود.

رشیدی با تاکید بر اینکه واحد‌های نانوایی موظفند بر اساس ساعات پخت نان که از طرف اتحادیه نانوایان به آن‌ها اعلام شده نسبت به پخت نان اقدام و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند، گفت: باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی نان پخت شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: شهروندان هرگونه تخلف نانوایان را به مدیریت جهاد کشاورزی اطلاع دهند و اطمینان داشته باشند با هر گونه تخلفی به شدت برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار