مدیرجدید آموزش و پرورش شهرستان گراش استان فارس معرفی و منصوب شد.

سید کاظم حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: باید در قبال مسئولیتی که می پذیریم پاسخ گو باشیم.

او با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اولین معلم هستی را  خداوند متعال و دومین معلم را پیامبر اکرم(ص)، انبیا و اولیا الهی دانست و گفت: شان، مقام و جایگاه معلم جایگاه تذکر، آگاهی بخشی و توصیه است.

حسینی گفت: در سند تحول بنیادین به دنبال تربیت نسلی تمام ساحتی هستیم نسلی که هدف از زندگی را قرب الهی و رضای حق تعالی بداند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: اگر در نظام تعلیم و تربیت اولیا، معلمان، دستگاه تعلیم و تربیت، جامعه، روحانیت، دانشگاه به این نکته برسیم که هر فردی بداند که خلیفه خدا است و به جهان بینی و ایدئولوژی که مد نظر مکتب اسلام  بوده برسد خیلی از مشکلات رفع می شود.

او با گرامی داشت یاد و خاطره ۴ شهید فرهنگی و ۵۳ شهید دانش آموز منطقه گراش گفت: همواره روحیه انقلابی، معنوی و قرآنی بر این شهرستان حاکم بوده است.

حسینی سه شاخص اصلی نیروی انسانی را محتوا ، تجهیزات و فضا دانست و گفت: اولویت سلامت دانش آموزان است و باید مهارت هایی در این خصوص را  از اوان کودکی در خانواده ها و سپس در مدرسه به دانش آموزان بیاموزیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس  به طرح شهید خرازی اشاره کرد و گفت: بر اساس این طرح آزادسازی فضاهای  ورزش دانش آموزی مدارس برای تمام مردم رقم می خورد و مسجد و مدرسه محور اصلی محله است و باید فعالیت،شور و نشاط در این فضاها اتفاق بیافتد.

او با اشاره به طرح شهید سلیمانی گفت: از اول انقلاب تا کنون ۲۴۰ فضای ورزشی دانش آموزی در کل استان داشتیم که در این دولت انقلابی و مردمی حرکتی جهادی انجام شده و از ۲ ماه اخیر، ۸۰ پروژه را در سطح استان دنبال می‌کنیم.

حسینی گفت: در دوران مسئولیت باید تمام تلاش خود را برای تحقق  اهداف نظام تعلیم و تربیت دنبال کنیم و باید در قبال مسئولیتی که می پذیریم پاسخ گو باشیم.

در پایان این جلسه از زحمات ذبیح اله رضایی مدیر سابق اداره آموزش و پرروش شهرستان گراش تقدیر و محمدعلی فرجی به سمت مدیر جدید این اداره  منصوب شد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.