رونمایی از محصولات دانش بنیاد اطلاعات و ارتباطات مشهد

از هشت محصول دانش بنیان در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مشهد با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی رونمایی شد.

از هشت محصول رونمایی شده، چهار محصول  برای ورود به بازار، رونمایی تجاری شده است و چهار محصول برای اخذ تاییدیه های فنی آماده شده اند که پس از این مرحله  تجاری سازی می شوند.

دو شرکت سرمایه گذاری و آموزشی بزرگ (شتاب دهنده) به گردانندگان این طرحها آموزش‌های لازم را برای کسب موفقیت بهتر ارائه می‌دهند.

تمام مراحل تحقیق و توسعه این محصولات در داخل کشور انجام شده است و این محصولات در راستای تحقق شعار سال و با هدف تقویت جایگاه شرکتهای دانش بنیان و کمک به اشتغالزایی و توسعه بازار محصولات فناور داخلی رونمایی شدند.

همچنین نمایشگاه جانبی از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری نیز در حاشیه برگزاری این مراسم برگزار می شود؛ ۱۲ شرکت دانش بنیان  بیش از ۲۰ محصول فناور را در حوزه های مختلفی چون سلامت، کشاورزی، مخابرات، خدمات ابری در نمایشگاه ارائه می کنند.

این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای مذاکره دوجانبه بین شرکتهای دانش بنیان و بازرگانان داخلی و خارجی فراهم می‌کند.

به موازات این رونمایی، نشست بررسی سیاستها و برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق شعار سال با حضور مقامات ارشد وزارتخانه و نیز سایر مسئولان حاضر از جمله معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی حرفه ای و ئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار می شود.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار