رئیس کل دادگستری استان یزد بهره گیری از ظرفیت نخبگان و اقشار تاثیرگذار جامعه در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهم و اثر گذار ارزیابی کرد.

غلامعلی دهشیری تحقق شعار سال و اجرای سند تحول و تعالی را از اولویت‌های برنامه‌ای دستگاه قضای استان ذکر کرد و گفت: در این زمینه جلسات ستاد استانی اقتصاد مقاومتی به صورت مستمر برگزار می‌شود که ماحصل آن حل مشکلات متعدد واحد‌های تولیدی و صنعتی استان و فعالیت مجدد چندین کارخانه بوده است.

او گفت: تقویت پایگاه اجتماعی و مردمی دستگاه از دیگر اولویت‌های دادگستری کل استان بوده است که به همین منظور طرح ۳۰ شب ۳۰ سنگر آگاه سازی حقوقی و قضائی در ایام ماه رمضان و دیدار چهره به چهره ۲هزار و ۲۵۰ نفر در این مدت در مساجد تراز محلات شهرستان یزد و سایر شهرستان ها، برگزاری جلسات ملاقات مردمی مسئولان عالی قضائی استان در شهرستان ها، برگزاری جلسات ملاقات مردمی مسئولان عالی قضائی استان در محلات حاشیه شهر و حتی در شب‌های احیا... از جمله این برنامه‌ها بوده است که آثار و برکات و تاثیر بسیار خوبی در اذهان جامعه داشته و مورد استقبال مردم و بازدید و تقدیر نماینده ولی فقیه در استان قرار گرفته است.

دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در دیدار خود با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور این مطالب را بیان کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد بر لزوم توجه ویژه به حوزه معیشت کارکنان دستگاه قضایی پیرو فرمایش ریاست قوه قضائیه در سفر اخیر به قم به افزایش اعتبار قوه قضائیه و گره گشایی از تنگنای معیشتی کارمندان تأکید کرد.

او گفت: برگزاری اولین جشنواره طنز عدلیه با عنوان دادخند، برگزاری دومین جشنواره عدلیه و رسانه در ۴ بخش مختلف، برگزاری مستمر جلسات با اقشار مختلف جامعه از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

آیت الله اعرافی نیز پیشاپیش با تبریک هفته قوه قضائیه از عملکرد دستگاه قضایی در کاهش اوقات رسیدگی و موجودی پرونده‌ها و ملاقاته‌ای مردمی و رویکرد پژوهشی و آگاه سازی دستگاه قضایی استان تشکر کرد و خواهان ادامه همین روند رشد، پویایی و تحرک و کسب رتبه‌های برتر استان شد.

او همچنین ضمن تشکر از توجه ویژه دستگاه قضایی در حل مشکلات مردم در حوزه زمین، خواستار ساماندهی این حوزه و برخورد با پدیده زمین خواری کلان و مساعدت حال افراد بی بضاعت و خرد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار