استاندار کرمانشاه با انتقاد از روند طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه گفت: تعداد پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه از ۱۷۰ به ۶۰ پرواز در هفته کاهش یافته که این وضعیت در شأن مردم استان نیست.

بهمن امیری مقدم گفت : نیمه کاره رها شدن طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه یک سهل انگاری نابخشودنی از سوی مدیران گذشته بوده که باید در کمترین زمان ممکن جبران و دغدغه‌های مردم مرتفع شود.

به گفته استاندار کرمانشاه در پی این بی تدبیری، تعداد پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه از ۱۷۰ به ۶۰ پرواز در هفته رسیده که این وضعیت در شان و شایسته مردم شریف استان نیست و بر همین اساس ما تمام توان خود را برای تکمیل طرح توسعه باند‌های اصلی و موقت و جبران اشتباه گذشته بکار گرفته ایم.

با پیگیری و جلسات مستمر، مشکل معارض باند موقت فرودگاه رفع شده و با همکاری هوانیروز هم اکنون شرایط توسعه این باند فراهم است که شرکت فرودگاه‌های کشور هم همزمان با اقدامات هوانیروز، باید از فردا پای کار بیاید و تسطیح زمین اطراف آن را شروع کنند.

همزمان با بهره برداری و توسعه باند موقت، باید هرچه سریعتر یک پیمانکار قوی و باانگیزه برای تکمیل باند اصلی انتخاب و عملیات اجرایی آغاز شود و تا سال آینده شاهد بهره برداری از باند اصلی فرودگاه باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.