معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز به منظور نظارت بر طرح بهسازی و تامین زیرساخت‌های آبنمای دریاچه پارک آزادی از روند ساخت این آبنما بازدید و اقدامات انجام شده را مورد بررسی قرار دادند.

غلامرضا غلامی در این بازدید گفت: این آب نما به زودی برای استفاده شهروندان به بهره برداری می رسد و تحت هیچ شرایطی نباید در روند فعالیت طرح های شهری توقف و تعللی انجام شود زیرا مدیریت شهری با جدیت در تلاش است تا در صورت وجود هرگونه موانع و نواقص در روند ساخت طرح آن را رفع کند.

او گفت: این آبنما به عنوان بزرگترین آبنمای جنوب کشور  است که این طرح به وسعت ۸ هزار مترمربع و حجم آبگیری ۱۲ هزار متر مکعب و با اعتباری بیش از دویست میلیارد ریال در حال ساخت بوده و میزان پیشرفت فیزیکی این طرح بیش از ۶۰ درصد است که با مشارکت مجموعه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد تجهیزات این طرح خریداری و آماده نصب است.

روح الله مظفری رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری نیز گفت: به منظور زیباتر کردن نمای بصری شهر،  و ایجاد چشم اندازی زیبا در نقاط مختلف شهری اقدام به ساخت این آب نما کردیم و انتظار می رود  در آینده‌ای نزدیک شاهد  افتتاح این طرح باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار