با هرمجموعه‌ای که بالاتر از تعرفه‌های اعلام شده شهریه بگیرد برخورد خواهد شد.

حقدادی مدیرکل اداره ورزش وامور جوانان استان مرکزی ظهر امروز در جلسه ساماندهی اوقاف فراغت جوانان استان مطالبی در مورد کلاس‌های اوقات فراغت به شرح زیر بیان کرد.

تعرفه قیمت‌های شهریه کلاس‌های اوقات فراغت خصوصا در حوزه ورزش از سوی وزارت ورزش وجوانان اعلام و نرخ‌ها تقریباً نهایی‌شده و هر مجموعه‌ای که بالاتر از تعرفه‌های اعلام شده شهریه بگیرد از سوی دستگاه‌های متولی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انجام فعالیت‌های غیرانتفاعی از مصوبات بود و از هر نهادی که در بحث اوقات فراغت کار غیرانتفاعی انجام دهد حمایت می‌کنیم و با تخفیفات این برنامه‌ها را سامان میدهیم تا حضور حداکثری را داشته‌باشیم و همه مردم بتوانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

اوقات فراغت بانوان یکی دیگر از نکات مهمی بود که در جلسه مطرح شد و جلسه تخصصی با حضور کارشناسان دستگاه‌های درواقع عضو ستاد سامان‌دهی تحت عنوان کارگروه تخصصی ذیل ستاد سامان‌دهی امور جوانان که مبنای قانونی هم داره در محل اداره‌کل تشکیل شد.

نگاه استانی در برنامه‌ریزی فعالیت اوقات فراغت توسط اعضای ستاد سامان‌دهی و همچنین برگزاری جشنواره‌های اوقات فراغت با توجه به شرایط کرونایی که در سطح کشور و استان حاکم بود

الحمدالله اقدامات مناسب دولت از موضوعاتی بود که در جلسه مطرح شد که امیدواریم بتوانیم این جشنواره‌ها و برنامه‌ها را در راستای اطلاع‌رسانی و همچنین حضور حداکثری مردم در یک سری برنامه‌های کیفی و استاندارد سامان بدهیم.

امروز جمع‌بندی خوبی انجام‌شده و استاندار هم دستورات بسیار خوبی رو دادند که در فصل تابستان در سطح استان سامان‌دهی کنیم

اولین جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان استان مرکزی با موضوع اوقات فراغت با حضور استاندار در محل استانداری برگزارشد که از جمله مباحث مهم این جلسه بحث غنی‌سازی اوقات فراغت استانداردسازی و کیفی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت و همچنین ارائه خدمات مناسب به اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر در برنامه‌های فراغتی استان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.