مدرسه بین المللی صرع با حضور متخصصان داخلی و خارجی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برپا می‌شود.

عضو هیأت علمی گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مدرسه بین المللی صرع با مشارکت استادان داخل و خارج از کشور و گروه‌های پایه و بالینی ۳۱ خرداد تا ۲ تیردر بیمارستان‌های قائم (عج) و امام رضا (ع) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

 سجاد سحاب نگاه گفت: مدرسه بین المللی صرع مقاوم به درمان، به عنوان طرح علمی بین المللی برای شناسایی، تشخیص، اعمال جراحی، درمان و مشاوره و آموزش بیماران صرع مقاوم به درمان دربخش بالینی علوم اعصاب بیمارستان امام رضا (ع) به شمار می‌رود که با برگزاری آن، ۷ نفر از بیماران که نیاز به جراحی اپی لپسی دارند و در چند ماه گذشته شناسایی شده اند، به دست یکی از استادان جراح مغز و اعصاب عمل جراحی می‌شوند.

او گفت:میهمانان این طرح علمی استادانی از کشور‌های آلمان و کانادا خواهند بود که با استادان داخلی در مقوله شناسایی، تشخیص و درمان بیماران با همدیگر مشارکت خواهند کرد.

عضو هیأت علمی گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این مدرسه همه گروه‌های مرتبط با صرع از قبیل متخصصان اعصاب بالغان، جراحان مغز و اعصاب، متخصصان اعصاب اطفال، متخصصان مهندسی پزشکی و متخصصان علوم اعصاب پایه حضور خواهند داشت ودرباره موضوعات مرتبط بحث و گفتگو می‌کنند.

 سجاد سحاب نگاه گفت: علاقه مندان می‌توانند برای نام نویسی به وب سایت آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و یا به دبیرخانه همایش واقع در گروه علوم اعصاب دانشکده پزشکی مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.