کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان کرمان با تولید ۱۶۵ خبر به مناسبت دهه کرامت، توانست رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد.

حامد شجاعی، مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان گفت: رسانه‌ها، بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ رضوی بر عهده دارند.

او می‌گوید: رسانه‌ها یکی از کارآمدترین ابزار برای انتقال فرهنگ و سمت و سودهی به افکار عمومی هستند و  می توانند بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ رضوی ایفا کنند.

شجاعی گفت: کانون خادمان رسانه‌ای استان کرمان با استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه استان (خبرنگاران) و مشارکت خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در تولید خبر،  به لحاظ کمیت تولید خبر رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است و به لحاظ کیفیت نیز در رتبه‌های برتر کشور قرار دارد.

به گفته شجاعی استان کرمان طی دهه کرامت  ۱۶۵  خبر و ۲ گزارش تولید و در سایت آستان نیوز  منتشر کرده است. 

حامد شجاعی گفت: با توجه به نقش کانون خادمان رسانه‌ای حضرت رضا (ع) و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه، کانون خادمان رسانه‌ای به این منظور با تشکیل کارگروه فرهنگ امام رضایی و با مشارکت سازمان بسیج رسانه استان و خبرگزاری ها، ۲ نوبت پویش اعتکاف رسانه‌های رضوی را برای اولین بار در کشور با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی از طریق مصاحبه با اصحاب رسانه، هنرمندان، ائمه جمعه، اساتید حوزه و دانشگاه برگزار کرده است.

به گفته او در ادامه این اقدامات، توزیع و بازنشر پوسترها، کلیپ‌ها و نماهنگ‌ها در فضای مجازی و بازنشر تولیدات محتوایی مختص دهه کرامت در فضای مجازی و برنامه‌های فعال حوزه رسانه و پلتفرم‌ها، هماهنگی با صداوسیما مرکر کرمان برای پخش برنامه هاو اخبار دهه کرامت، تولید نماهنگ به سفارش دبیرهانه اموررسانه آستان قدس رضوی به همت خادمیاران کرمان و ایجاد هماهنگی تیم‌های مستند ساز فعال و حرفه‌ای عکاس و تصویر بردار در شهرستان‌ها برای پوشش برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید از دیگر خدماتی است که طی این مدت انجام شده است.

شجاعی گفت: اصحاب رسانه استان کرمان اعم از خبرنگار، روزنامه نگار، نویسنده، تصویربردار، صدابردار، تدوین گر که علاقه‌مند به خدمت به بارگاه منور حضرت رضا (ع) هستند می توانند در قالب نذر رسانه با کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) همکاری داشته باشند.

به گفته شجاعی امید است تلاش خادمان رسانه‌ای حضرت رضا (ع) در مسیر ترویج فرهنگ و سیره رضوی مورد رضای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) واقع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار