رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان از آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان خبرداد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان از آغاز پذیرش دانشجو در رشته های علمی کاربردی اشتغال محور در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در 217 کد رشته کاردانی و کارشناسی ناپیوسته خبر داد.

حبیب الله سالارزهی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان بر اساس نیاز سنجی و سند آمایش آموزش های مهارتی استان برای سال تحصیلی 1402-1401 در بیش از 217 کد رشته کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در 12 مرکز آموزش علمی کاربردی فعال استان دانشجو پذیرش می کند.

او گفت: با توجه به اینکه در سند آمایش آموزش های مهارتی استان سیستان و بلوچستان ، کلیه حوزه های شغلی و مزیت های مرتبط با استان شناسایی شده است ، دانشگاه جامع علمی کاربردی سعی بر آن دارد تا هر ساله متناسب با مزیت های استان در بخش های صنعت ، خدمات و کشاورزی رشته های مهارتی که اشتغال پذیری بالاتری را دارند در اولویت پذیرش دانشجو برای مراکز آموزش علمی کاربردی قرار دهد.

به گفته سالارزهی برای اولین بار رشته های جدید مرتبط با کسب و کارهای دیجیتال مانند کسب و کارهای دیجیتال و تولید محتوای دیجیتال،برنامه نویسی اندروید، طراحی دوخت و طراحی لباس، گیاهان دارویی ، فراوری خرما و رشته فنی آب شیرین کن ، معدن گرایش اکتشاف برای مراکز آموزش علمی کاربردی استان در نظر گرفته شده است.

او گفت: : متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش آمورش کشور مراجعه نمایند و فرایند ثبت نام خود را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار