سرپرست اداره جهاد کشاورزی شاهرود گفت: ۲ هزار و ۸۲۵ تُن محصولات کشاورزی شاهرود در سال گذشته به ارزش یک میلیون و ۸۸۵ هزار دلار صادر شد.

آقای نهاردانی گفت: ۸۷۵ تُن انگور، ۳۵۰ تُن خرما، ۸۰۰ تُن کنسانتره سیب و ۸۰۰ تُن کنسانتره انگور سال گذشته به کشورهای روسیه، ترکیه، پاکستان و افغانستان صادر شد.

سرپرست اداره جهاد کشاورزی شاهرود گفت:صدور محصولات بخش کشاورزی این شهرستان با توجه به نبود پرواز در فرودگاه بین المللی شاهرود از طریق استان‌های تهران، البرز و خراسان رضوی انجام شد.

نهاردانی گفت: ۵۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به منظور تکمیل و اجرای سامانه نوین آبیاری در ۱۳۶۰ هکتار از اراضی کشاورزی تخصیص یافت.

سرپرست اداره جهاد کشاورزی شاهرود می گوید: ۲۶ میلیارد تومان به منظور لایروبی و مرمت قنات‌ها، ۷.۵ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت مجتمع گلخانه‌ای و ۲۱ میلیارد تومان نیز به منظور اجرای طرح‌های انتقال آب با لوله و ساخت کانال‌های آبیاری عمومی اختصاص داده شد.

به گفته سرپرست اداره جهاد کشاورزی شاهرود، ۱۵ میلیارد تومان نیز تسهیلات برای پرداخت به واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی شهرستان شاهرود در نظر گرفته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.