سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: با تلاش دو تیم اطفا حریق این سازمان، حریق سالن امتحانات دانشگاه پردیس علوم پزشکی زاهدان اطفا شد.

 ابراهیم شهریاری گفت: ساعت ۱۴:۲۴ ظهر امروز شنبه با تماس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان حریق در سالن امتحانات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی درنگ دو تیم اطفا حریق به محل حادثه واقع در میدان دکتر حسابی دانشگاه پردیس علوم پزشکی اعزام نمود.

او گفت: در سالن امتحانات دانشگاه سقف کاذب دچار آتش سوزی شده بود که پیش از رسیدن عوامل آتش نشانی عوامل مجموعه مشغول اطفا بودند و سپس آتش نشانان هم وارد عملیات شدند و آتش خاموش و ایمن سازی لازم انجام شد.

شهریاری گفت: در این حادثه کسی مصدوم نشده است،  و  تعدادی از دانشجویان در محل بودند که از سالن بیرون آورده شدند و حجم گسترده ای از دود در سالن ایجاد شده بود که تخلیه شد.

او گفت: لازم و ضروری است جهت حفظ جان و سلامت دانشجویان در دانشگاه ها بیش از پیش به بحث رعایت نکات و رعایت ضوابط و مقررات ایمنی پرداخته شود تا از وقوع حوادث احتمالی پیشگیری شود.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی زاهدان در دست بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار