تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی گفت: اسلام با روحانیت گره خورده است و انقلاب اسلامی نیز محصول اسلام نابی است که از آموزه های اهل بیت(ع) به دست آمده است.

 حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه منصوریه شیراز با اشاره به اینکه طلبه باید از سه جهت پیشرفت قابل توجهی داشته باشد گفت: یکی از جهات در جامعه امروزی پیشرفت درسی است زیرا باید نیاز جامعه را پاسخ دهند.

او گفت: در حوزه دین ۶۰۰ مجله منتشر می شود که باید بر مبنای مکتب اهل بیت(ع) بتوانیم پاسخ این سؤالات را بدهیم.

کلانتری گفت: باید تلاش علمی طلاب مانند علمای گذشته شبانه روزی باشد تا بر مبانی اصیل اسلام اشراف پیدا کنند زیرا امروز با این حجم از شبهات و سؤالات جدید باید تلاش کنیم تا به آن ها پاسخ بدهیم.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی در خصوص افزایش سواد تخصصی طلاب گفت: مبلغان اسلام باید به گونه ای کار کنند که در مواجهه با سؤالات و شبهات قوی عمل کنند زیرا اگر در این حوزه پیشرفت داشته باشیم در باور و اعتقاد مخاطبان تاثیرگذار است.

او گفت: توجه به رفتار خود مانند امام راحل می تواند در اخلاق و اعتقادات موثر باشد زیرا اسلام با روحانیت گره خورده است و انقلاب اسلامی نیز محصول اسلام نابی است که از آموزه های اهل بیت(ع) به دست آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.