روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با رد شایعاتی در خصوص مرگ پزشک این شهرستان ، این موضوع را در حادثه متروپل بی ارتباط خواند.

دیروز پس از سقوط مرگ بار پزشک آبادانی از ارتفاع طبقه هشتم ساختمان محل زندگی خود شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد و بیانگر این موضوع بود که مرگ دکتر علامه با تایید هویت جسد حسین عبدالباقی، مالک ساختمان متروپل آبادان که در ۲ خرداد ریزش کرد مرتبط است.

دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز در جوابیه ای با رد این شایعه اعلام کرد این خبر شایعه ای بی‌اساس و مدرک بوده چرا که در تاریخ ریزش برج متروپل آبادان  و فوت مالک آن ، خارج از شیفت کاری این پزشک بوده و به هیچ عنوان در بیمارستان حضور نداشت.

بنا بر اعلامیه این دانشگاه دکتر علامه روز قبل از تایید هویت جسد حسین عبدالباقی از تهران  به مقصد آبادان عزیمت می‌کند که پرواز  به دلیل مشکلات فنی در شیراز به زمین می‌نشیند و او از شیراز به صورت زمینی به آبادان برمی‌گردد و زمانی به بیمارستان می‌آید که جسد به سردخانه منتقل شده بود.

در پایان این جوابیه آمده است : بر اساس قانون، قوه قضاییه و پزشکی قانونی متولی تشخیص و تایید هویت متوفیان هستند و پزشک اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی نقشی در تعیین آن ندارد.

دکتر پیوند علامه پزشک متخصص طب اورژانس آبادان بود.

برچسب ها: سقوط ، متروپل آبادان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا زندی
۱۰:۰۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
پس به چی ربط داره چرا تا قبل از مترو پل سقوط نکرد؟ چرا این پزشک که مرتبط با شناسایی عبدالباقی بود سقوط کرده ؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۳۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
مردم منتظرن فورا یه شایعه درست کنن// خودش عمرش تمام شده بوده // و ربطی به عبد الباقی نداره
Canada
غلام
۲۲:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
اره دیگه چون جسد معلوم نیست کیو جای عبدالباقی تایید نکرد سقوط کرد و کشته شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
شریعتی برگشت؟