پرداخت نشدن مطالبات کارگران شهرداری خرمشهر عامل اعتراض امروز آنها شد.

جمعی از کارگران شهرداری خرمشهر صبح امروز در اعتراض به دریافت نکردن حقوق و مطالبات چند ماهه خود دست از کار کشیدند و مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

آنها به پرداخت نشدن حق بیمه ۱۷ ماه از سوی شهرداری خرمشهر اعتراض داشتند و گفتند: این موضوع سبب ایجاد مشکل در هزینه‌های درمان برای خود و خانواده‌هایشان شده است.

کارگران شهرداری این شهرستان در خصوص مطالبات معوقه ۲ ماهه خود آخرین واریزی را مربوط به ۱۰ روز گذشته با مبلغ ۲ میلیون تومان به عنوان بخشی از حقوق اردیبهشت خواندند و این در حالی است که رئیس شورای شهر خرمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه در تاریخ ۱۸ خرداد امسال موعد واریزی دوباره را هفته پیش اعلام کرده بود.

کارگران شهرداری خرمشهر از مسئولان مربوطه خواستار به روز شدن حقوق و بیمه خود شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
متاسفانه سیستم مالی شهرداری خرمشهر معیوبه ومشکل دارد و روز به روز داره بیشتر میشه و صد البته پرداخت حقوق تشرف فکری آخر هر کدوم از مسئولین مربوطه است و پرداختهای اصلی ،هزینه های داخلی و عمرانی هستند که گاها ...همیشه ... با بسته شدن حسابها مواجه میشود علی کل حال به اختصار عرض میشود که هر سال که میگذره با توجه به درصدی که حسب تورم که به حقوقا اضافه میشه متاسفانه با استفاده از دانایی کاربلدها و ​مهندسین و کارشناسان سیستم پرداخت ،حقوق بصورت درصدی
وبرابر و مطابق با زاویه افزایش سالانه بعنوان حقوق پرسنل پرداخت میشه و یا اینکه یک حقوق ماهیانه در طول چند ماه بصورت نوبه ای پرداخت میشود البته اگر موضوع پرداخت چند درصدی لطمه ای به هزینه دیگر وارد نکند و حسابهای شهرداری بسته نباشند .
در هر صورت مبایست از کاردانان ،مهندسین و کارشناسنان و مشاوران محترم تشکر و قدردانی کرد و جهت استفاده از دانایی و توانمندی آنها درتمام سیستم های مالی استفاده نمود .
..........اطاله کلام نکنیم به به خسته نباشید دلاوران
Iran (Islamic Republic of)
صادقی
۰۹:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
بیچاره خرمشهریا اون از 8 سال جنگ اینم از الان که باید تو اون گرمای جنوب صف بکشن که حق زن و بچشون رو بگیرن از یه مشت مسئول بی فکر. ما که اهل اونجا نیستیم ناراحت شدیم مسئولاشون واقعا چطوری شب رو میخوابن؟
Iran (Islamic Republic of)
ابوعلی
۱۳:۲۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
واقعا ممنونیم لطف کردید خدا خیرتون بده بابت انتشار خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
احسنت و درود برشما