سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: پشتوانه‌سازی اولویت اصلی ما در رده نوجوانان است و در مسابقات قهرمانی آسیا هدف اصلی مان مدال‌ آوری نیست.

محسن سوریان  گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۵ اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم، بچه‌ها شرایط خوبی دارند و با توجه به بضاعت فدراسیون اردو‌های خوبی برگزار شد و توانستیم بچه‌ها را چه از لحاظ فنی و چه آمادگی جسمانی به یک آمادگی مطلوب برسانیم. امیدوارم با توجه به تدارکاتی که داشته ایم در مسابقات آسیایی قرقیزستان بچه‌ها خوب کار کنند و بتوانند مدال بگیرند. سعی می‌کنیم مسابقات آسیایی و جهانی، فقط رقابت‌هایی برای کسب تجربه بچه‌ها باشد تا از لحاظ فنی سطح کشتی گیران بالاتر برود و این بچه‌ها پشتوانه‌ای برای تیم جوانان و تیم بزرگسالان باشند و در رقابت‌های المپیک و جهانی بدرخشند.

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا، روز‌های ۲۹ و ۳۰ خردادماه به میزبانی شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.

او گفت: امیدوارم با سیاستی که در پیش گرفته شده، برای سال‌های آتی پشتوانه‌های خوبی داشته باشیم تا مدال‌آوری در کشتی فرنگی ادامه پیدا کند و همچنین همه بچه‌ها قربانی یک سری مسائل مانند زمانی که خودمان کشتی می‌گرفتیم نشوند و کشتی شان ادامه دار باشد و بتوانند مدال‌های جهانی و المپیک را برای کشورمان به دست بیاورند. درست است که دنبال پشتوانه سازی هستیم، ولی کسب مدال برای خود بچه‌ها و هم شهر‌هایی که زندگی می‌کنند یک نقطه قوت است، به خصوص که در شهر‌های مختلف وقتی یک نوجوان می‌رود و قهرمان آسیا می‌شود، استقبال بیشتری از کشتی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار