سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: تابستان امسال بیش از ۱۶۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی در طرح جبران و تثبیت یادگیری شرکت می کنند.

مهدی عابدینی نیا گفت: همکاری گروه‌های جهادی با اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری خلاقیتی است که اثربخشی کار را دو چندان می‌کند.

او گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا و آموزش‌های غیر حضوری، آسیب‌های زیادی به آموزش دانش آموزان بویژه دانش آموزان دوره ابتدایی وارد شد که افت تحصیلی نتیجه آن بود.

به گفته سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر این طرح برای دانش آموزان دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول و با هدف مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش آموزان دارای افت تحصیلی اجرا می‌شود.

عابدینی نیا گفت: در سال‌های گذشته هر مدرسه بصورت جداگانه برای این دانش آموزان کلاس تشکیل می‌داد و با توجه به تعداد دانش آموزان، امسال این طرح بصورت کلی در یک تا سه مدرسه در سطح شهر اجرا خواهد شد.

برای اجرای طرح از نیرو‌های جهادی، معلمان زبده و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، استفاده می‌شود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده، کمیته امداد امام خمینی (ره) سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و معلمان را فراهم می‌کند و  پیش بینی می‌شود که تابستان امسال ۱۶۰۰ الی ۱۷۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی در این طرح شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.