وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی هشدار داد موج جدید کرونا در این رژیم درحال شروع شدن است و احتمال اجبار ماسک نیز وجود دارد.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نسبت به شروع موج جدید کرونا در این رژیم هشدار داده و اعلام کرد در حال بررسی بازگشت اجبار به استفاده از ماسک پزشکی به دلیل افزایش مبتلایان است.

براساس گزارش آناتولی پیش از این نیز ناشمان آش، از مقامات وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی طی گزارشی اعلام کرد که تنها در ۲۴ ساعت  ۷۱ هزار و ۵۹۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این رژیم ثبت شده بود.

این مقام صهیونیست اعلام کرده که احتمالا آمار ابتلای واقعی روزانه نزدیک به ۲۰۰ هزار تن است. سیستم الکترونیکی آمار مربوط به کرونا در این رژیم چندی پیش به دلیل «فشار زیاد خارج از ظرفیت» مختل شده بود.

براساس تازه‌ترین داده‌ها در جدول جهانی پاندمی کرونا، آمریکا با بیش از ۸۷.۸ میلیون مبتلا و بیش از یک میلیون قربانی همچنان درصدر فهرست کشور‌های درگیر با این بیماری قرار دارد و هند نیز با آمار بیش از ۴۳.۲ میلیون مبتلا، پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی جای گرفته است.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در برزیل هم از ۳۱.۶ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است.

در اروپا نیز فرانسه با ثبت بیش از ۳۰ میلیون مبتلا هم اکنون رکورددار ابتلا در بین کشور‌های این منطقه و نیز چهارمین کشور با بیشترین آمار بیمار کرونایی در جهان است. روسیه هم با گذشتن از آمار ۳۸۰ هزار قربانی، هم اکنون بالاترین رقم مرگ و میر کرونایی را در بین کشور‌های اروپایی دارد و در جهان نیز چهارمین کشور با بالاترین نرخ فوتی‌های این بیماری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
خدا کنه همتون بگیرید و بمیرید و خلاص بشیم از دستتون
آخرین اخبار