استاندار خراسان جنوبی از پیگیری ویژه برای تقویت و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرستان نهبندان خبر داد.

قناعت گفت: با توجه به ظرفیت‌های فوق العاده‌ای که در نهبندان داریم به دنبال جذب سرمایه گذار برای استفاده حداکثری از این فرصت‌ها هستیم.

او گفت: به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم، سرمایه گذاران رغبتی برای حضور در این شهرستان ندارند، با پیگیری‌هایی که در مرکز استان انجام شده، به دنبال رفع این مشکل و تأمین زیرساخت‌ها با هدف جذب سرمایه گذار هستیم.

قناعت گفت: یکی از مهمترین کار‌هایی که طی این مدت دنبال شده و موافقت حوزه‌های متولی را هم برای اجرای آن جلب کرده ایم ایجاد پست ۴۰۰ کیلو ولت است که علاوه بر تأمین برق شهرک صنعتی، نیاز شهرستان را هم برطرف خواهد کرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: پست ۱۳۲ کیلو ولت شاهکوه هم ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: خراسان جنوبی در انتهای خط انتقال گاز کشور قرار گرفته که این موضوع احتمال افت فشار و حتی قطعی گاز در شرایط خاص و به ویژه در زمان برودت هوا را تشدید می‌ کند لذا با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، نظر موافق وزیر نفت جلب شد که خط گاز زابل تا نهبندان ادامه پیدا کند.

قناعت گفت: با اجرای این ۱۷۱ کیلومتر، خراسان جنوبی و نهبندان از طریق زابل به شبکه گاز کشور متصل می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز در یک سفر موردی به نهبندان آمده ایم تا ضمن حضور در نماز جمعه، در مراسم افتتاح دو طرح بخش کشاورزی نیز شرکت کنیم.

او گفت: در طول هفته جهاد کشاورزی، ۱۰۹ طرح در سطح استان به بهره‌برداری رسیده که از این تعداد ۱۱ مورد مربوط به شهرستان نهبندان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.