مسئول گروه جهادی سفیران مهربانی اندیمشک گفت: به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت تعدادی بسته مواد غذایی تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

آقای احمد بکران می‌گوید: ۷۰ بسته غذایی که به مناسبت میلاد امام رضا (ع) میان خانواده‌های نیازمند شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، رب گوجه و ... به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان با حمایت خیرین و مشارکت خیریه علی همای رحمت شهرستان دزفول توزیع شد.

گروه جهادی سفیران مهربانی اندیمشک از سال ۱۳۹۸ تاسیس شده و با شناسایی افراد نیازمند در شهر‌های اندیمشک، دزفول، شوش و .. توانسته است در عرصه‌های مختلف کمک‌های شایانی به این افراد با هدف کاهش مشکلاتشان انجام دهد.

به گفته بکران خدماتی مانند کمک هزینه درمان، مشارکت در پخت غذای گرم و توزیع میان نیازمندان، اهدای وسایل سرمایشی و گرمایشی، تهیه و توزیع لباس میان کودکان، اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار، اجرای پویش نذر خون، تهیه جهیزیه، تهیه بسته‌های غذایی، ساخت و ساز سرپناه برای نیازمندان و ... از جمله اقدامات خداپسندانه است که تاکنون گروه جهادی سفیران مهربانی انجام داده است، اما امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی کمک‌های مردمی بسیار کاهش یافته است امیدواریم با همت مردم نیکوکار زنجیره کمک‌های خیرخواهانه قطع نشود.

مسئول گروه جهادی سفیران مهربانی اندیمشک در پایان ضمن دعوت از آحاد مردم در جهت کمک به همنوعان خود از مسئولین خواست با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم در جامعه تدابیر مناسبی را در جهت بهبود وضعیت خانواده‌های نیازمند در برنامه‌های خود بگنجانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.