فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تاریخ نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس و در طول سال‌های پس از انقلاب غرورآفرین است.

 امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی شامگاه پنجشنبه در مراسم دومین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش استان قم گفت: همه باید بدانیم مسئولیت و امانتی که امروز به ما سپرده شده است به چه بهایی بوده و قصور و کوتاهی در انجام وظایفمان ما را مدیون چه خون‌های پاک و خانواده‌های صبوری می‌کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  گفت: همه ما در برابر عظمت و منزلت خانواده‌های معظم شهدا سر تعظیم فرود می‌آوریم و ایمان داریم که در سایه اعتقاد و تلاش، از مصونیت خون مطهر شهدا برخورداریم.

او در بخش دیگری از سخنان خود، اهمیت مسئله اقدام بهنگام و در لحظه که برخاسته از بصیرت و آگاهی است را مورد توجه قرار داد و گفت: قیام توابین پاسخگوی نیاز روز عاشورا نبود، یعنی نتیجه عدم اقدام بهنگام آنها، پاسخ تلخ و درس آموزی برای بشریت داشت.

واحدی گفت: کارشناسان جنگ و کسانی که در میدان عمل جنگ را دیده اند به خوبی می‌دانند انجام روزانه ۲۵۸ سورتی پرواز توسط نیرویی که در تحریم تجهیزات و تعمیراتی است به چه معناست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز نیروی هوایی ارتش در کنار آحاد جامعه حضوری اثرگذار در جهاد تبیین خواهد داشت و به ترویج مکتب اسلام و انقلاب خواهد پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار