روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد سنتکام و پنتاگون از هر حمله اسرائیل به سوریه مطلع و با هم هماهنگ هستند.

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» به نقل از مقامات آمریکایی نوشت که آمریکا به طور مخفیانه بر برنامه‌های رژیم صهیونیستی برای حمله به مواضع سوریه نظارت دارد و با هم هماهنگ هستند.

وال‌استریت ژورنال به نقل از مسئولان آمریکایی اعلام کرد که مقامات عالیرتبه این کشور به ویژه مسئولان پنتاگون در پشت پرده بر بسیاری از حملات رژیم صهیونیستی نظارت دارند و حملات اسرائیل طی سال‌های گذشته قبل از عملی شدن توسط مقام‌های ارشد در سنتکام و پنتاگون مورد بررسی قرار گرفته است.

به نوشته این روزنامه رژیم صهیونیستی نزدیک‌ترین همپیمان نظامی آمریکا در خاورمیانه است، ولی واشنگتن به دلیل چالش‌ها سیاست خارجی خود گاهی تلاش کرده این روابط را کم اهمیت جلوه دهد. همچنین به رغم آنکه حملات اسرائیل مورد تأیید واشنگتن است، اما ارتش آمریکا به رزیم صهیونیستی در انتخاب مواضعی که هدف حمله قرار می‌دهد، کمک نمی‌کند.

بامداد جمعه گذشته در پی تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، وزارت حمل‌ونقل سوریه از تعلیق تمام پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین‌المللی دمشق به دلیل نقص فنی در تجهیزات فرودگاه و از کار افتادن آن‌ها خبر داد.

ارتش سوریه هم در بیانیه‌ای اعلام کرد، در ساعت ۴:۲۰ بامداد جمعه به وقت دمشق (ساعت ۵:۵۰ صبح جمعه به وقت تهران)، جنگنده‌های دشمن صهیونیستی از آسمان جولان اشغالی چند فروند موشک هوا به زمین به سوی نقاطی در جنوب شهر دمشق شلیک کردند. بر اساس بیانیه ارتش سوریه، سامانه پدافند هوایی در واکنشی به موقع موشک‌های دشمن را رهگیری و بیشتر آن‌ها را منهدم کردند. در اثر این حمله دشمن یک شهروند زخمی شد و خسارت‌های مادی جزیی بر جای ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
7891
۰۴:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
به روباه گفتند شاهدت کیه؟ گفت؟ دمبم !
Germany
روسیه را یادش رفته بنویسد. بله با روسیه هم هماهنگ می شود
۱۱:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد سنتکام و پنتاگون و روسیه از هر حمله اسرائیل به سوریه مطلع و با هم هماهنگ هستند
آخرین اخبار