در نشست هم اندیشی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با بازرس کل استان آذربایجان غربی بر فرایند کنترل و پایش سوخت کامیون های خروجی از مرزها به عنوان گامی مهم در کنترل عرضه خارج از شبکه سوخت تاکید شد.

احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ارومیه منطقه ارومیه در این نشست  گفت:اختلاف قیمت زیاد سوخت با آنسوی مرزها میزان تمایل برخی از سودجویان را به قاچاق سوخت افزایش میدهد و باید با همفکری و تعامل دستگاههای اجرایی مستقر در مرزها بتوانیم در حفظ و صیانت از سوخت به عنوان سرمایه ملی به اصلی ترین وظیفه اسلامی خود عمل نماییم.

او با اشاره به چهار مرز فعال بازرگان، پلدشت، رازی و سرو در حوزه تحت پوشش این شرکت گفت: تعامل و همراهی دستگاههای اجرایی متولی در مرزهای منطقه موجب افزایش رضایت رانندگان ترانزیت و تسهیل در کنترل مرزی می شود.

روح اله محبوبی بازرس کل استان آذربایجان غربی نیز با تاکید بر اهمیت مبارزه با قاچاق سوخت گفت: هم افزایی

و هم اندیشی دستگاههای اجرایی متولی مرزها اعم از شرکت نفت، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، گمرک، هنگ مرزی و نیروی انتظامی نقش مهمی در پیشگیری و کنترل قاچاق سوخت دارد.

محبوبی با اعلام آمادگی بازرسی کل استان به منظور تشکیل جلسات تخصصی مبارزه با قاچاق سوخت گفت: بازرسی کل استان همواره در مدیریت کنترل قاچاق سوخت همپای سایر دستگاههای اجرایی است.

در این نشست هم اندیشی روسای شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ناحیه مرکزی ارومیه، حراست و روابط عمومی حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.