استاندار فارس گفت: با افزایش قیمت سیمان موضوع تفاهم میان طرفین مغایرت دارد در صورت عدم کاهش قیمت سیمان از سوی کارخانجات تعهدات و تسهیلات شرکت برق لغو و مطابق با قانون عمل می شود.

محمد هادی ایمانیه با اشاره به نقش دستگاه‌های اجرایی در کاهش مصرف برق اکیپ بازرسی و نظارت ادارات  از سوی فرمانداری‌ها برای بررسی وضعیت مدیریت مصرف بهینه تشکیل شود.

در چهارمین نشست کارگروه اصلاح مصرف برق استان میزان همکاری صنایع و تولیدی‌ها و تمامی مشترکان برق استان در کاهش مصرف مورد بررسی قرار گرفت.

نمایند عالی دولت در فارس  بر تفاهم نامه با صنایع پرمصرف برای تولید دو هزار مگاوات برق در دو سال آینده به ویژه از طریق انرژی خورشیدی تاکید کرد.

استاندار فارس بر کاهش مصرف برق و انجام دورکاری فعالیت‌های باقی مانده کارمندان پس از وقت اداری تاکید کرد و گفت: تبلیغات و فرهنگ سازی همکاری موثر مشترکان مورد توجه واقع شود.

او با اشاره به ظرفیت بسیار مناسب ژنراتور‌های دیزلی ادارات، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی دستور داد تا تفاهم نامه شرکت برق با شرکت نفت برای تامین فرآورده‌های نفتی جهت ژنراتور ادارات و صنایع انجام شود.

ایمانیه با بیان اینکه اکیپ بازرسی و نظارت ادارات توسط فرمانداری‌ها برای بررسی وضعیت مدیریت مصرف بهینه تشکیل شود، گفت: خاموشی الکتروپمپ‌های فضای سبز، چراغ‌های برخی از معابر می‌تواند در کاهش مصرف برق موثر باشد.

برخورد قانونی با ماینر‌های ارز دیجیتال غیرمجاز، استفاده از ژنراتور‌های مصارف مسکونی از دیگر موارد مطرح شده در این کارگروه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار