یک وکیل مستقل امور حقوقی قربانیان آزار های روحی و جسمی سیستماتیک فدراسیون ژیمناستیک انگلیس را پیگیری کرد.

به گزارش نشریه گاردین امروز گزارشی چند صد صفحه‌ای درباره بدرفتاری فدراسیون ژیمناستیک انگلیس و مربیان این رشته با ورزشکاران از سوی وکیل مستقلی به نام "آنه وایت" منتشر خواهد شد.

گاردین نوشت، فدراسیون ژیمناستیک انگلیس خود را برای گزارش ۳۰۰ صفحه‌ای در مورد رسوایی بدرفتاری با ورزشکاران آماده می‌کند. بررسی‌های مستقل "آنه وایت کیو سی" که ۹ ماه دیرتر از برنامه ریزی اولیه منتشر می‌شود، تحقیقی جامع و گسترده در مورد اتهامات بدرفتاری با ژیمناست ها در تمام سطوح ورزش است.

وایت در گزارش موقت سال گذشته خود فاش کرد که از حدود ۴۰۰ نفر مطالبی مبنی بر تخلف و بدرفتاری مربیان دریافت کرده است، ۳۹ مورد این گزارشات آنقدر جدی بود که آن ها را  به دلیل حفاظت از کودکان یا نگرانی از تداوم رفتار مجرمانه به مقامات محلی منتقل کرده اند. 

وایت همچنین نوشت که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ به طور متوسط سالانه ۳۰۰ شکایت علیه فدراسیون ژیمناستیک انگلیس و اطلاعاتی در مورد بیش از ۱۰۰ مربی و ۹۰ باشگاه دریافت کرده است. با این حال، گفته می‌شود که که ژیمناستیک بریتانیا از زمان ارائه گزارش در سال ۲۰۲۰ اصلاحات قابل توجهی انجام داده است.

این گزارش که هفته گذشته توسط وایت به سازمان ورزش انگلیس ارائه شد، روز دوشنبه به فدراسیون ژیمناستیک ارسال شد. از آن زمان این سازمان مجموعه‌ای از جلسات را با مربیان، ژیمناست‌ها و والدین برگزار کرده و قول داده است که توصیه‌های آن را اجرا کند.

گزارش وایت تنها چند روز پس از آن منتشر شد که ژیمناست برجسته‌ای به نام "الویز یوتیشکی" به عنوان اولین نفر در شکایت علیه فدراسیون ژیمناستیک به دلیل دلیل آزاری که در این ورزش دیده، برنده پرونده شد.

یوتیشکی مدعی شد بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ پس از اینکه تحت تکنیک‌های نامناسب مدیریت وزن در باشگاه محلی‌اش قرار گرفته بود، «از لحاظ جسمی تحلیل رفته است»، فدراسیون مسئولیت کامل این اتفاق را پذیرفت و با این ورزشکار مصالحه کرد. این جوان ۱۹ ساله یکی از بیش از ۴۰ ژیمناستی است که علیه فدراسیون ژیمناستیک شکایت کرده و گفته اند که آن‌ها قربانی آزار جسمی و روحی سیستماتیک شده اند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار