سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۴۱ درصد نانوایی‌های استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده اند.

اشرفی گفت: ساماندهی یارانه آرد و نان دومین گام در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها است که به دنبال آن طرح آزمایشی نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های سطح کشور آغاز شد.

او گفت: این طرح به صورت آزمایشی از استان زنجان شروع شد و تاکنون کار نصب این کارتخوان‌ها در خراسان جنوبی و ۲۱ استان دیگر شروع شده است.

اشرفی گفت: از آغاز این طرح آزمایشی در استان، تاکنون ۴۱ درصد نانوایی‌ها به کارتخوان هوشمند مجهز شده و ۲۵۵ دستگاه کارتخوان در نانوایی ها‌ی استان نصب شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۲۴۷ نانوایی در شهرستان بیرجند در حال فعالیت هستند که تاکنون در ۶۱ درصد این نانوایی‌ها دستگاه کارتخوان هوشمند نصب شده است.

او گفت: همچنین تاکنون ۷۸ درصد نانوایی‌ها در بشرویه، ۷۰ درصد نانوایی‌ها در نهبندان و ۱۶ درصد نانوایی‌های قاین به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده اند.

اشرفی گفت: پیش بینی می‌شود تا یک هفته آینده در ۹۰ درصد نانوایی‌های استان دستگاه کارتخوان هوشمند نصب شود و آن ۱۰ درصد باقی مانده نیز سریعأ رفع مغایرت شده و به کارتخوان هوشمند مجهز شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار