مدیر کل امور مالیاتی استان همدان گفت: مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل، فراتر از مهلت قانونی تا ۱۵ تیر امسال تمدید شد.

وجیه اله ذکوری گفت: هر گردش مالی مبین فعالیت اقتصادی نیست و هر برنامه‌ای قطعا در مرحله اول اجرا ممکن است با چالش‌ها و نقصان‌هایی همراه باشد.

او گفت: طبق بخشنامه جدید صادره، حداکثر مالیات برای مؤدیان با فروش یا ارائه خدمت زیر ۱ میلیارد تومان، حداکثر تا ۵ میلیون تومان، بین ۱ میلیارد تا ۳ میلیارد تومان، حداکثر تا ۱۰ میلیون تومان و برای ۳ تا ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز حداکثر مالیات تا سقف ۱۵ میلیون تومان پیش بینی شده است.

ذکوری گفت: با تبیین و تشریح تبصره ماده ۱۰۰ و تصمیمات جدید اتخاذ شده در این خصوص، و همچنین چگونگی رسیدگی به پوز‌های اصناف و نحوه بررسی گردش مالی پوز‌ها و رفع نواقص آن‌ها، با همفکری و تعامل سازنده با رییس اتاق اصناف همدان و اتحادیه‌های صنفی چالش‌های این امر را برطرف خواهیم کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان گفت: تعدیل ضرایب سود از دیگر اقدامات مهم سازمان امور مالیاتی است و اگر اتحادیه‌ای نسبت به این ارقام نظر یا پیشنهادی دارد، مراتب را به رئیس اتاق اصناف اعلام نموده تا نسبت به بررسی آن اقدامات لازم به عمل آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.