فرمانده انتظامی البرز گفت: ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای لوازم داخل خودرو در شهر کرج دستگیر و در تحقیقات تکمیلی به ۲۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار عباسعلی محمدیان گفت:  در پی وقوع سرقت‌های متوالی از خودرو‌های شهروندان توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس در نقاط مختلف شهر کرج، بررسی موضوع با اولویت در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت:  تحقیقات اولیه پلیس نشان دهنده این بود که سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس با کمین در اطراف مراکز تفریحی خودرو‌های فاقد لوازم بازدارنده را شناسایی و با شیوه تخریب شیشه و یا کلاف کردن اقدام به سرقت لوازم داخل آن‌ها می‌کنند.

سردار محمدیان می گوید: در ادامه کاراگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای لوازم خودرو که به تازگی از زندان آزاد شده بودند شده و با یافتن مخفیگاه آن‌ها در شهر کرج، پس از چندین روز تعقیب و مراقبت در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ آن‌ها را دستگیر کردند.

او گفت: با اقدامات انجام شده تاکنون ۱۵۰ نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر ادامه دارد.

به گفته فرمانده انتظامی البرز  شهروندان می‌توانند با تجهیز خودرو خود به لوازم بازدارنده از جمله دزدگیر و قفل پدال، تا حد زیادی از به سرقت رفتن اموالشان پیشگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.