مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس از برگزاری سومین مانور جهادی و سراسری وصول مطالبات در این شرکت همزمان با سراسرکشور خبر داد.

حمیدرضا کریمی فرد گفت: این مانور با هدف وصول حداکثری مطالبات جهت جلوگیری از انباشت و رسوب مطالبات، ارتقای رتبه شاخص وصول مطالبات این شرکت و در نهایت ارائه هر چه بهتر و مطلوبتر خدمات به مشترکان برق در سطح استان برگزار شد.

او گفت: در طی برگزاری این مانورمدیریت‌های برق سراسراستان با اعزام گروه‌های ارشادی و پیگیری مطالبات در محل با رعایت اصول اخلاقی و حفظ کرامت شهروندان و همچنین تماس تلفنی و ارسال پیامک نسبت به ماموریت تعریف شده اقدام کردند.

این مقام مسئول، مطالبات این شرکت را شامل مطالبات از مشترکان در بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری، اداری و صنعتی عنوان کرد و گفت: بیشترین میزان بدهی در استان مربوط به بخش‌های عمومی، اداری و خانگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: اگرمشترکان با پرداخت به موقع بهای قبوض برق خود شرکت توزیع برق استان را یاری کنند، می‌توانیم منابع بیشتری را برای سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های برق در استان جذب و خدمات مطلوب تری به هم استانی‌های عزیز ارائه کنیم.

کریمی فرد در تشریح سومین مانور وصول مطالبات مشترکان نیز گفت: این مانور در راستای اجرای دستورالعمل شرکت توانیر مبنی بر وصول مطالبات معوق مشترکان برق سراسرکشور انجام گرفت که با همکاری اکیپ‌های مستقر در ۲۶ مدیریت تابعه و ۶۵ ناحیه زیرمجموعه شرکت و همزمان به صورت کشوری برگزارشد.

او از مشترکان درخواست کرد که با پرداخت به موقع هزینه برق مصرفی خود، این شرکت را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.