با توجه مراجعات نانوایان به اتحادیه آرد و نان شهرستان بیرجند، می‌توان گفت تاکنون حدود ۵۰ درصد نانوایی‌های شهرستان به کارت خوان هوشمند مجهز شده اند.

نائب رئیس اتحادیه آرد و نان شهرستان بیرجند گفت: از آنجایی که آمار دقیق کارت خوان‌های نصب شده در نانوایی های شهرستان در دست بانک متولی است نمی‌توان آمار دقیقی داد.

او گفت:، اما با توجه به مراجعاتی که نانوایان به اتحادیه داشته اند می‌توان گفت حدود ۵۰ درصد نانوایی‌ها در سطح شهرستان تاکنون به دستگاه کارت خوان مجهز شده اند.

جعفری گفت: ۲۴۷ نانوایی در شهرستان بیرجند وجود دارد که کار نصب کارت خوان‌های هوشمند در این تعداد نانوایی از چند روز پیش آغاز شده است.

نائب رئیس اتحادیه آرد و نان شهرستان بیرجند گفت: نصب کارت خوان هوشمند در نانوایی‌ها همچنان ادامه دارد و در صورت ایجاد نقص‌های فنی در آن‌ها نیز، مشکل رفع شده و نانوا می‌تواند از کارت خوان هوشمند استفاده کند.

او گفت: همچنین برخی از نانوایان کار استفاده از این کارت خوان‌های هوشمند را شروع کرده اند و مابقی بعد از حل شدن مشکلات جزئی، شروع به استفاده از این کارت خوان‌ها می‌کنند.

جعفری گفت: جلوگیری از مصارف غیر معمول آرد، مشخص شدن میزان عرضه نان در نانوایی‌ها و مدیریت مصرف آرد از جمله مزایای این طرح است و هیچ افزایش قیمتی متحمل خریدار نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.