دبیر فدراسیون اسکواش گفت: هیات‌های ورزش اسکواش پنج استان کشور از داشتن زمین اختصاصی برای تمرین اسکواش بازان خود محروم هستند.

مجید جلیلی قاضی‌زاده گفت: البته برخی استان‌ها مانند یزد دارای چندین مجموعه اسکواش هستند که هر کدام چندین کورت (زمین) دیوار بتنی و شیشه‌ای دارند و از طرفی ورزشکاران برخی استان‌های بزرگ و با ظرفیتی مانند خراسان رضوی در زمین‌های اسکواش مراکز خصوصی تمرین می‌کنند.

او گفت: نخستین ابزار برای ورزشکاران حرفه‌ای هر رشته ورزشی، داشتن زمین اختصاصی است تا بدون دغدغه به تمرین بپردازند و به طور قطع راه اندازی زمین اسکواش اختصاصی در همه استان‌ها کمک زیادی به توسعه این ورزش خواهد کرد.

رئیس سابق هیات اسکواش خراسان رضوی گفت: زمین اختصاصی اسکواش مشهد در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هشت سال است که تلاش می‌کند تا این مجموعه ورزشی را تکمیل کند.

جلیلی به سفر ابتدای سال رییس فدراسیون اسکواش به مشهد اشاره کرد و گفت: مسعود سلیمانی در این دیدار ابراز امیدواری کرد که با تکمیل این مجموعه اسکواش حتی میزبانی مسابقات بین المللی اسکواش به خراسان رضوی واگذار شود.

او گفت: هم اکنون خراسان رضوی با وجود مستعد بودن در ورزش اسکواش، از داشتن زمین (کورت) اختصاصی این رشته محروم است و ورزشکاران در ۲ مجموعه خصوصی اسکواش موجود در مشهد فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.