فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از کشف ۳۰ فقره سرقت با دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای و یک نفر مالخر خبر داد.

سرهنگ کامران چراغی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، خصوصا باغ ویلاع‌های شهرک ابریشم و دیگر شهرک‌های اطراف، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران کلانتری ۱۴ شهرک ابریشم این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی هدفمند و نامحسوس، سارق را در حین انجام سرقت در یکی از باغ ویلا‌های سطح حوزه شهرک ابریشم شناسایی و دستگیر و به همراه تعدادی اموال سرقتی به کلانتری منتقل شد.
سرهنگ چراغی می گوید: در تحقیقات اولیه توسط مامورین، متهم به یک فقره سرقت از باغ ویلا‌های شهرک ابریشم اعتراف کرد که در تحقیقات تکمیلی توسط اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان، متهم به ۳۰ فقره سرقت دیگر از مناطق عرب آباد خسروی، ملک آباد و اطراف اعتراف کرد.

او گفت: یک نفر مالخر نیز در این راستا شناسایی و دستگیر شد که پس از اعتراف، در بازرسی از مخفیگاه وی اموال سرقتی از قبیل ۳ عدد سکه طلا،۲ عدد انگشتر نقره، ۵ عدد گردن بند نقره، ۴ عدد گوشواره نقره کشف و کلیه اموال مکشوفه به مالکان تحویل داده شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.